راه های کاهش هزینه تولید محتوا

کسب اطلاعات بیشتر از طریق مجله خبری دانش

راه های کاهش هزینه تولید محتوا

۳ بازديد

در رسانه خبری سرخط خبر بیان گردید که امروزه تکنیک هایی وجود دارد که می تواند به کسب و کار اینترنتی شما کمک کند تا هزینه های بازاریابی خود را بدون از دست دادن کیفیت تا حدود زیادی کاهش دهید. اکثر بازاریابان در مورد این تکنیک ها صحبت نمی کنند زیرا نمی خواهند اسرار خود را با دیگران در میان بگذارند یا باعث سوء استفاده از این ابزارها در این زمینه شوند. در مقاله زیر شما را با روش کاهش هزینه محتوای متنی وب سایت آشنا می کنیم، دانستن این موارد به رشد کسب و کار اینترنتی شما کمک می کند.

محتوا خود را تبلیغ کنید
ایده های خلاقانه، ایجاد محتوا، ویرایش آن و سپس انتشار آن، همگی گام هایی برای موفقیت در بازاریابی محتوا هستند، اما برخلاف آنچه اکثر بازاریابان معتقدند، چرخه بازاریابی به همین جا ختم نمی شود. گام بعدی در این فرآیند طولانی، تبلیغ محتوا در رسانه های دیگر برای جذب ترافیک و دنبال کننده است

مصاحبه انجام دهید
مصاحبه یکی از موثرترین و قدرتمندترین روش های بازاریابی محتوا است که می توانید از آن استفاده کنید. به عنوان مثال، اگر با یک فرد تأثیرگذار شدر صنعت خود مصاحبه کنید، در وقت شما صرفه جویی می کند و اعتبار برند شما را افزایش می دهد. امروز مانند گذشته نیست و دسترسی به تجهیزات صوتی و تصویری بسیار آسان تر و مقرون به صرفه تر از گذشته شده است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که سؤالات مصاحبه خود را آماده کرده و سؤالات خود را بپرسید و بعداً مصاحبه را در کانال ارتباطی مورد نظر خود ارسال کنید.

از نویسندگان مهمان دعوت کنید
داشتن مشارکت‌کنندگان مهمان نیز به وبلاگ شما رونق زیادی می‌دهد، خوشبختانه بسیاری از نویسندگان جوان و مشتاق امروز از دعوت شما استقبال می‌کنند، زیرا به آنها فرصتی برای دیده شدن می‌دهید. به این ترتیب، شما به محتوای مناسب دست یافتید و نویسنده مهمان مخاطبین جدیدی به دست آورد

محتوای سایت خود را گروه بندی کنید
اگر علاقه ای به آوردن نویسندگان خارجی ندارید، می توانید محتوای وبلاگ را به اعضای داخلی شرکت بسپارید و از اعضای تیم بخواهید در موقعیت ها و رویدادهای مختلف در مورد موضوع تحقیق کاربر و مشتری بنویسند. با این روش طیف متنوعی از موضوعات و دیدگاه های منحصر به فرد را دریافت خواهید کرد که از طریق نظرات سایت با شما به اشتراک گذاشته می شود.

منبع: رسانه خبری سرخط خبر

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.